Хайки за стар салам в ол инклузива
Контролът трябва да е постоянен, а не пиар акция, контрират хотелиери
Масови хайки по хотелите в курортите, които предлагат ол инклузив пакети, започват от Агенцията по храните. Това обяви шефът на ведомството Йордан Войнов по БНТ. Заедно със служителите от Комисията за защита на потребителите те ще следят за качеството на всеки продукт и ястие на шведските маси по морето. Причината за масовите проверки са сигнали, че хотелиерите имат договори с големи вериги за доставка на по-ниски цени на стоки с изтичащ срок на годност, обясни Войнов.
През миналият сезон е имало и много оплаквания от клиенти, че вместо засукани гозби на шведските маси се сервират вкиснати салати, изсъхнал кашкавал и салами със съмнителен вкус.
Освен това останалите от обяд ястия се преработвали в други манджи за вечеря. Например месото от яхнията ставало на кайма за шницели.
Алкохолът по морето пък бил най-често без бандерол и доставян в туби. Хотелиерите си купували огромни количества, като на бутилките липсва етикет, а качеството е съмнително.
Проверки за качеството на храните по хотелите трябва да се правят през цялото време, а не кампанийно и като ПР акции, категоричен е собственикът на хотел в Слънчев бряг Веселин Налбантов. Туризмът е най-работещият отрасъл в икономиката и инспекциите винаги са от полза, стига да ни помагат да градим добрия имидж на бранша, обясни той.
Сред съставените досега актове от агенцията най-чести били случаите на продажба на сладолед с изтекъл срок на годност, допълни Войнов.
Росица Стоянова
стандарт / This is Bg
Контролът трябва да е постоянен, а не пиар акция, контрират хотелиери
Масови хайки по хотелите в курортите, които предлагат ол инклузив пакети, започват от Агенцията по храните. Това обяви шефът на ведомството Йордан Войнов по БНТ. Заедно със служителите от Комисията за защита на потребителите те ще следят за качеството на всеки продукт и ястие на шведските маси по морето. Причината за масовите проверки са сигнали, че хотелиерите имат договори с големи вериги за доставка на по-ниски цени на стоки с изтичащ срок на годност, обясни Войнов.
През миналият сезон е имало и много оплаквания от клиенти, че вместо засукани гозби на шведските маси се сервират вкиснати салати, изсъхнал кашкавал и салами със съмнителен вкус.
Освен това останалите от обяд ястия се преработвали в други манджи за вечеря. Например месото от яхнията ставало на кайма за шницели.
Алкохолът по морето пък бил най-често без бандерол и доставян в туби. Хотелиерите си купували огромни количества, като на бутилките липсва етикет, а качеството е съмнително.
Проверки за качеството на храните по хотелите трябва да се правят през цялото време, а не кампанийно и като ПР акции, категоричен е собственикът на хотел в Слънчев бряг Веселин Налбантов. Туризмът е най-работещият отрасъл в икономиката и инспекциите винаги са от полза, стига да ни помагат да градим добрия имидж на бранша, обясни той.
Сред съставените досега актове от агенцията най-чести били случаите на продажба на сладолед с изтекъл срок на годност, допълни Войнов.
Росица Стоянова
стандарт / This is Bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар